p a r k s o n

hey....
diam2 xdiam dah hampir sebulan ak kerje sebagai promoter...
well banyak perkare yg ak belajor... 
berbeze sangat time aku belajor kat uitm.....
errm...baru taw erti cari duit yg sebenaryer hehehe...
kawan2 kat parkson pon ok2 gak...
tq semue coz dapat terime aku sebagai sebahagian daripada statf di parkson tu yer hahahah...
rindu korang nanty......

eermm...
Cerite saye...
mengenai org tu.... hampir sebulan juga aku try untuk memahaminyer...
try jadi kawan biase..tapi..memang susah..budak2 lain dah pandang semacam jer...
semakin aku rapat dengan die...semakin sukar rase tu nak hilangkan rase tu dari aku...
kak Y selalu nasihatkan aku.. paan jgan lah larikan diri dari die..just buat mcm biase jer... kawan2 lah..buat xde pape yg berlaku....huhuh...
maafkan saye kak ...saye dah try yg terbaik...tapi...setakat ne jer lah yg mampu saye buat...
lepas ne saye terpakse jauhkan diri dari die...
buat ape saye rapat dgan kekasih org...
biarlah saye rapan kat org yg betol2 suke saye... saye xnak berharap lebih2 kat die..just kawan biase jer kan... semakin aku rapat dengan die semakin aku suke die..semakin sukar untuk rase tu pergi dari aku..huhuh....
bagilah aku masa...masa untuk ak bersendirian......
maafkan saye......=(

2 comments:

Munirah Fuzi said...

hehe..kesian2..meh sini..

s R f A r H a N said...

iishh3...sebuk jer die ne hahaha...
akak..bg nasihat boleh x??