Sem Baru...Semangat BarU....!!!

ASsalam....
seLamat Sejahtera semUa..
wahh...dah lame rasenye xupdate blog...
(memang lame pon..maklumlah bezy dengan kerja as Promoter heheh)
cuti 4 bulan yg lepas banyak perkara yg aku dapat... yg paling penting aku dah bersama dengan die..hehehe..as ----lalalal...alhamdulilah...kami doakan hubungan ini berkekalan dan berpanjangan sampai bila2...die adalah org yg teristimewa bagi aku...insyaalah...
(lepas ne dah malas n xde mase lg nak usha.. kacau aweks2 yg lain taw...hahah..saye ade die sorang je)

hari ne dah seminggu aku di UiTM ne...wah..awal2 lagi dah joint program..Program Pemantapan Siswaza for Pelajar Baru..best gak...jadi Fasi takgitu...
(buli budak2 baru masuk hahahah)

sekarang Aku semesta ne aku sem5...tinggal 1 sem lg habis dgree... Dah bersedia ker aku ne??huhuhh.... masih belom agaknyer..huhu 
Ya Allah..permudahkanlah perjuangan aku di UiTM ne... jadikan aku seorng mahasiswa yang dapat berbakti kepada keluarga, agama dan negara..Insyaallah...AMIN....=)

semesta ne aku nak rajin2 belajor2..xnak merayap aka enjoi jer...dah kene marah dah hahhha...

semesta ini janji aku...
harapan aku...

1) nak Rajin-Rajin BelaJar....
2) taKnaK maLas-Malas Lagi Dah......
3) xnak kacau aweks2 lain..xnak gatal2...(khas to si die)
4) xnak merayap ajer.... sikit tu boleh lah hahah..

issshh..banyak pilak janji2 manis ne..hehehhe
dah lah...sampai disini sahaja coretan aku...

terima Kasih semua...=)

 




1 comments:

Anonymous said...

sEmaNgat bArU?bagusnye....bagus2...

.sFn.