1/5/2011...


kOranG.... entry kalI SAANGAT BORING.....XYAH BACELAH...membazIr mase jer..... aKU sAYe NAkLUahkaN RASE aku..peRasaaN akne jer kat blog ne...

hari pekerje....

hari yang ak kecewa.....
 time ak berFB ak terbace status sorang budak ne...

" jgn ucapkn SAYANG jika bnar2 x peduli, jgn ucapkn RINDU jika bnar2 tiada.. jgn sntuh hidup SESEORANG jika b'niat m'permainknnya.. jgn ucapkn AKU CINTA PADAMU jika itu hnya PENIPUAN..perkara plg kejam yg kta lakukn,buatkn seseorg jtuh cinta pd kta sdgkn kta xberniat nk menerimanya..."...
tertibe ak terlintas dalam fikiran ak....ne ker yg ak dah buat selame ne....
jahatnye ak....
ak bg harapan kat org tu then ak biarkan die ....
jahat...jahat betol....

kenape ak buat macam tu yer.... mainkan hati dah perasaan org jer....
dah ramai yg nasihat..tapi ak...buat tak taw jer....
ya Allah...ak sudah sedar...maafkan ak kepada individu yg terase tu....
saye mintak maaf yer... saye taw saye yg bersalah..maafkan saye..

tadi ak sangat kecewa.....hampe... xtaw mcm mane nak luahkan...
ak dapat call dari sorg tu... die bgtaw hal yg sebenarnye....
kecewa ak.... ak terime kenyataan tu dengan tabah...
tapi kenape die mintak maaf dengan ak...... ak yg bersalah... pentgkan diri...
biar jer die... biarkan die setelah ak bg die harapan.....
kate sayang..suke lah..text pon tak...call jarang sekali... padan muke aku.....
sekarang die bgtaw hal yg sebenarnyer..baru ak rase...
 kepade die tu...xperlu minta maaf..bkan salah kamu... diri ne yg punca kesalahan...
xpernah menghargai org....hanye mempermainkan hatynye.....

aaahhhhh....suudaaahhhhhh....
aku nak LUPEKAN SEMUE Ne....
naK LUPE HARI ne...TARIKH ne.......

ya ALLAh......
ak nak berubahh..... ak nak Berubah......
ak xnak bg harapan kat org....
pertemukan lah dangan ak orang tg benar2 ak kasihi....sayangi...
biarlah harapan ak itu untuk die SAHAJA.....
PASANGAN AKU UNTUK SELAMA_LAMANYER...INSYAALLAH>>>>>

harapan ak...
tinggal barape hari je kat u ne... then cuti panjang..... aku nak berubah.... xnak jadi farhan yg dulu lagi.....
jahat.....
ya ALLAH..bagilah ak hidaya MU untuk ak berubah kepada yang LEBIH BAIK.....

seKiaN...teRIMe kaSIh... =)

0 comments: