s.e.d.i.h

haishh.....

malam ne 7/5/2011..

tapi...
sempat lagi melayan perasan...
aku tak taw nak cerite kat sape..member semue dah boring dengar cerite aku...then dieorg semue bezy study..final exam...soo....
keybord ne seperti mulut ak...bercerite..then blog ne mangsa untuk mendengar cerite luahan rase haty ak....
biar lega rase haty aku..berkosing cerite....

aku xkisah pon ade org bace ker x..lantaklah... ade ak kesahhh!!! hahhah
ak pon xsuke sangat membace...sooo fair lah ....

sejak haritu..
ak try buat diri aku sebuk..study...focus on study..made myself happy... like nothing happend...
tapi.... kakadng terkenang  plak kat die..huuh..dah lame aku try nak lupekan die..tapi...
kenape susah sangat yer??....
itulah...memang benar org kate...kite akan menghargai orang kite suke/sayang setelah die pergi...tiada...
haa...baru time nak sedar..nak jagelah..nak masg lah..nak call...apelah...huhuuu...

peristawa ne terjadi time kerje as promoter kat parkson Sqone...
kadang2 teringat rase happy...sedih pon ade... agaknyer rase happy tu hanya untuk mase tu shaja..lepas ne x lg...
ak masih ingat lagi time first ak usah die..memang susah..susah sangat nak dapat....tapi ak dapat gak kuar gan die...
just rehat sekejap ne...dah 3 or 4 kali ak ajak die rehat same2..kali berjaya akhirnyer...wahhh..happy nyer akk..

setiap kali ak pergi kerje... ak mesti nak jumpe die..
buat die tersenyum..xtaw..napelah dulu die xsuke senyum...
aku buAT die kertawa... suke sngt tgok die time tu....

xtawlah....
time kat tempat kerje tu ak rase lain sangat...berbeza....
berbeza dengan masa time ak berlajar di U.....
happy die lain sangat2.....
boleh bercerite dgan die..xfikir pasal pelajaran.... tapi terpakse berfikir untuk family then mase depan...
mereke bkerje seperti satu family....

teringat plak kat kak DIba...
akak tu nak sangat ak dengan die ne....
die rase aku padan sngat dgan die...
akak....saye masih simpan lagi taw pic yg kite ambik tu yer...sweet sngt...(nak2 time pic berdue tu...)
xtaw lah lepas ne boleh ade pic mcm tu ker x....(pic last day akak kat parkson)

hhaaiishhh.....rase mcmnak balik semule time tu jer....bagitaw betol2 isi haty ak......
tapi...semue tu tggal kenangan....kenangan terindah bagi aku....
betolah akak.. SAYA BUKAN UNTUK DIE,  DIE PUN BUKAN BAGI SAYE..
maafkan akak.....

kenape ak pilih die????...sebab die lain..lain dari org yg pernah aku jumpe... xtaw kenape...xtaw kenapeee.....aarrhhh..
die nampak setiap bende2 bodoh yg buat...die faham..kadang2 die bg nasihat untuk berubah...


sudahhh lahhhh farhann..

.die dah pergi...pergi...dah xpayah ko nak ingat sangat kat die....
biar....biar
bbiiiarrrr.......die pergi...
pergi...mungkin jodoh korang ne bukan pasangan kekasih..tapi... sebagai kawan dan xlebih dari tu..

lepas ne ko nak keje semula kat tempat lg tu kan....
ko kene tabah taw laluinyer semue tu...
jngan biar die nampak ko sedih tanpa die...
just terime je semue ne... anggap nothing happen...

okk...
ffiineeeeee....farhan bolehhhhh.....
farhan.....
ko kene berubah.....
all the best...............

3 comments:

MyRa said...

rileks2..ade jodoh xkmne k ;)
doakn yg t'baik tuk drinye..

s R f A r H a N said...

huu...
baiklah...
mintak2 mcmtulah...
tq taw... =)

MyRa said...

wlcme ;)