.:: t.e.r.i.m.a k.a.s.i.h s.e.m.u.a::.

heLLo....

malam ne 
16/05/2011
my last day at shah alam....

sem ne banyak perkara yg ak lalui....
first..awal sem...ak tolak for claz rep.... berite gembira...
then ak dilantik sebagai Timbalan President Persatuan Emas.... tanpa ku sangka....tanpa ku duga...
besar betul tggungjawab tu....
tapi alhamdulilah semue dapat dihendal dgan baik.
terime kasih kat
ayie, cik myra,nad, fawwaz..
and others team emas yg lain coz membantu naikan name EMAS....

then second event yg paling xdpt aku lupekan ialah g TRIP LANGKAWI...
banyak kenangan manis...suke duga..pahit..pergaduhan..perselisihan faham belaku before event tu berlangsung....tapi..adenyer korang semue...AP2254A... semue berjalan dengan lancar...
maafkan saye kalau terlalu beremosi  time tu....
tapi the best thing...
kite enjoi sangat2 kat sane kan....next sem kite buat lagi...

 then asgment paling hard..EMPEX telah kami lalui dengan jayanye...
terime kasih semue part 4 yg membantu .....
time tu ingat lg same2 kite tdor di fact....same2 x mandi g kelas...same2 xtdor untuk prepare report...
same2 report kene reject...( eh..yg terlibat jer kan...hahahh)
best time tu...insyaallah kite dapat keputusan yg baik for that asgment ok!!!...

last sekali.... 
ak g TEAM BUILDING....kat Gambang,Kuantan...
waahhhh...
amat best....
sekarang baru ak taw... kem di UiTM Shah Alam and Perak berbeza....
ak try untuk terime perubahan itu...
terime kasih kat shahmah coz bg nasihat pasal tu kat ak..baru ak sedar...
overall ak enjoy juga dengan kem tu..
tq taw kawan2 same2 kem....walaupon aku sombong time kat kem tu...
nak gak ek korang approved request friend ak kat fB...tq Taw....
terime kasih korang.....
terime kasih sangat2..
xkan aku lupe..hehehe

oklah...rasenyer bnyak pengalaman time part 4 ne...malas lah nak cerite lebih2 nanty boring plak hhehehe...

time part 4 ne ak banyak belajor tentang persahabatan..kasih sayang..dah pengurusan event..cewwahhh...
oklah....alhamdulilah....
ak belajor dan terus belajar...
ak mintak maaf if ak ade buat salah sepanjang sem ne...
maklumlah ak bukan nye sempurna....
banyak kesalahan perlu ak perbetulkan.....

mungkin ne last entry ak kot...
past ne ak dah jarang2 on9...
ak bkan student lg for 4month ne...but as a promoter hahahah....

nice see u....
terime kasih semue...
terime kasih kerana menjadi sebahagian daripada coretan cerite n sejarah kehidupan aku!!!!

aku berDOa korang berjaya...
happy2 slalu....
jumpe lagi sem depan yer.... 
daaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!




3 comments:

Noor said...

how lucky u r Paan. serius aku jeles dgn korang. it seems like korang have so much fun sambil belajar degree. aku wpun bljr kat oversea, it's not the same.

take care kawan2!

Noor said...

but whatever pon, im sooo grateful sbb dpt kenal dgn korang. and aku tau mybe ada hikmah aku sorang je lain dari korang. sebak aku weyh bile baca entry kau ni. dgn lagu background die lagi

tak tau la korang nk kawan dgn aku lagi ke tak. korang cm dh seronok dgn kawan2 kat s.alam. kawan2 aku kat sini tak sama macam korang. serius aku rindu korang, lagi2 time exam ni. tapi aku rasa korang mesti takde rasa pape kot. huhu :'(

hope you are doing well for your final year nnt.

kawan di perantauan xx

s R f A r H a N said...

mar...
nape cakap macamtu mar....
kami ingat lg lah kat mar..relax lah..
nanty kite wat perjumpaan taw...perjumpaan khas untuk mar...
ko pon ape kurangnyer... ade canbelajor kat sane buat elok2 taw...
kami kat sini macam dulu lg...masih giler2...member tetap member.... sampai mati xleh lupekan taw...
same2 diploma dulu...xkan dgree terpisah dah lupe kat ko...
mar..sabar yer... ade hikmah disebalik semue ne...sabar....
enjoi you life ok...=)
keep in touch...lalalal=)